+359 878 77 43 84 |  info@victoriahill.bg

ПРОЦEДУРА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА СДЕЛКА

Процесът на закупуване на имот е много опростен.

  1. Плащане на депозит и подписване на предварителен договор за покупка.
  2. Плащане на остатъка от сумата по банков път.
  3. Подписване на нотариалния акт при местен нотариус.

Списък на документи, необходими за прехвърляне на собствеността:

  1. Нотариален акт на земята, върху която е построена сградата.
  2. Кадастрална схема на имота.
  3. Актуална данъчна оценка на имота.
  4. Протокол за степен на завършеност издаден от съответните служби.
  5. Удостоверение за липса на тежести издавано от Агенцията по вписванията към Имотния Регистър.
  6. Необходимите декларации от всяка от страните.
  7. Пълномощно в случай, че някоя от страните не може да присъства при изповядването на сделката лично.
  8. Документи за платени данъци, фактури издадени от ВиК и ЕВН, в случаите, когато е необходимо.

     Victoria Residences подготвя всички необходими документи за изповядването на сделката, а двокатът изготвя и      изпраща проекта на нотариалния акт на купувача за преглед и въпроси най-малко една седмица преди датата на подписване.

Безплатен оглед и консултация

Направете запитване за цени или организирайте оглед на място с наш консултант напълно БЕЗПЛАТНО, без комисиона!

Свържете се с нас