ПРОЦEДУРА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА СДЕЛКА
Процесът на закупуване на имот е много опростен.
- Плащане на депозит и подписване на предварителен договор за покупка.
- Плащане на остатъка от сумата по банков път.
- Подписване на нотариалния акт при местен нотариус.
Списък на документи, необходими за прехвърляне на собствеността:
- Нотариален акт на земята, върху която е построена сградата.
- Кадастрална схема на имота.
- Актуална данъчна оценка на имота.
- Протокол за степен на завършеност издаден от съответните служби.
- Удостоверение за липса на тежести издавано от Агенцията по вписванията към Имотния Регистър.
- Необходимите декларации от всяка от страните.
- Пълномощно в случай, че някоя от страните не може да присъства при изповядването на сделката лично.
- Документи за платени данъци, фактури издадени от ВиК и ЕВН, в случаите, когато е необходимо.
Victoria Residences подготвя всички необходими документи за изповядването на сделката, а двокатът изготвя и изпраща проекта на нотариалния акт на купувача за преглед и въпроси най-малко една седмица преди датата на подписване.